venres, 21 de abril de 2017

Padriños e madriñas lectores para homenaxear ao LIBRO


Xa é de día vou ao andel collo un libro póñome a ler. Dunha aventura vou gozar na miña casa sen me
Letra da canción do vídeo:
O LIBRO

Xa é de día
vou ao andel
collo un libro
póñome a ler.
Dunha aventura 
vou gozar
na miña casa
sen me ausentar.

Unha princesa 
unha páxina está
 cun dragón 
moi anoxada. 
Un rei cego 
quiere casar
 sen ter reino 
onde morar.
 Un cabaleiro
 noutra historia
 non ten cabalo
 nin ten espada. 
Unha bruxa 
quere viaxar 
sobre un cepillo
 para fregar.
 Sobre un castelo
 cae un raio 
e co bruído 
case caio.
 Quéimase o libro
 páxina a páxina,
que pouco me dura
 esta aventura. 
Collo outro libro
 moito máis gordo,
 xa me despido
 desde o seu lombo.
  Cousas de papá. Raúl Gómez Pato. Xerais.

Ningún comentario: